länge sen.

det har hänt ganska mycket sen sist men orkar inte ta allt nu.. Varit ganska mycket med min syster :) på stan, i birsta osv. Vi åkte till matfors till hennes faster och farmor igår. Hon sorterade massa grejer hon har hos sin faster, och jag fick ihop en kartong av alla grejer som hon inte skulle ha kvar :) Jag tog bland annat massa gardiner och dukar, en liten cool tekana, nån grej efter mormor, en moo-mugg, snapsglas på fot till martin som han kan slå sönder om han vill och så tog jag en drinkbok till han oxå. sen så var det säkert mer saker jag tog men minns inte allt :) Vi satt ute hela dagen i alla fall och sorterade och jag höll en extra koll på saga bus :)

imorgon blir det selånger :) längtat.. ska köpa strumpor för 100 kr, det brukar vara 10-12 par. man måste gå runt och kolla och se vart man får mest för en hundring :) sen så ska jag köpa remmar och kokosbollar :) och så ska martin bjuda på langos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0