segdag.

gick till tessan på tjej-förfest igår :) sen drogs det ner till krogen. Det var år och dar sen jag var på krogen, si sådär kanske 3 år.. Hade hur kul som helst i alla fall :)

Hos tessan fick vi bål och det sjöngs på singstaret med mera.. Vi beställde taxi in till stan och antagligen skulle det komma två stora eller tre små taxisar, det kom 3 st små.. först kollade jag efter martin men ingen martin sen såg jag ett nummer som jag kände igen :) en av martins bästa taxipolare. han stod sist i det lilla ledet, jag och tessan x 2 sprang till den och hoppade in. de andra fördelade sig i de andra två bilarna, tror tre i varje.. det blev en billig resa i alla fall :) under hundralappen :) de andra fick betala 130 kr och blev lite chokad av att vi fick betala så lite. men har man kontakter så har man :)

först gick vi på inditto (eller hur det stavas). där fick vi inte sitta ute och dricka alkohol eftersom de hade bara tillstånd till tolv men inne fick vi dricka. de flesta beställde en jätte god jorgubbs-is-drink. den lilla drinken kostade 106 kr, rena rånet..

sen gick vi in på bk, vi hade två stycken som bara var 18 med och en var inte ens 18 men det är en annan historia. de ville dansa och vi tänkte att vi skulle gå på ett annat ställe men de spelade bra musik där så vi stannade men upptäckte senare på kvällen att det var typ samma band som gick runt bortsett från sista timmen.. första gången vi skulle gå ut och lufta oss så gick vi alla tjejer på ett led ut. då var det nån som tog oss på rumpan en efter en, jag hann inte reagera men nån pekade finger åt denne person.. jag förstår inte hur man kan göra sånt, uscha....

jaja, vi slutade kvällen på max. där jag beställde en liten dricka, var inge sugen på hamburgare. om vi skulle gått nån ananstans där det fanns nått annat så skulle jag handla, men det gick bra ändå...

beställde en taxi inne på max till halv fyra. tessan såg taxin kom och så började hennes mobil ringa, det var taxichaffisen. undrade om vi kom. vi sa, vi är på väg.. gick ut och satt oss i bilen och elin sa, får man inte äta klart. då började han säga att, då beställer man inte taxi om man sitter och äter. då sa jag, att vi beställde till halv. då bad han om ursäkt flera gånger om.. en ouppmärksam förare eftersom han inte såg tiden eller så kom den inte med och då var det växelns fel.. men men de hade typ ätit upp ändå..

vaknade halv elva imorse men slog igen ögonen lika fort som jag öppnade de. sedan vaknade jag kvart i ett, ojj tvättstugan. väkte martin och bedde han att skjutsa mig, det regnade och jag orkade inte gå.. han var med hela tvättstugan. fast vi tvättade bara två maskiner ska ha tvättstuga imorgon igen kl. ett, nu är det bara tre maskiner kvar och de bör vi hinna med imorgon. sen är tvättningen klar för denna gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0