Mina ljus.

Lite ljus det var då :) Jag packad upp och packade upp, tog aldrig slut... Den ena kartongen var fraktskadad på utsidan och det var så klart där de två ljushållarna låg som var beställd.. men de höll.. jag brukar kolla på ljushållarna om de är hela om jag ser att kartongen är skadad. hoppas ingen har emot det.. det är nog bara bra...... I alla fall så i den andra kartongen var det mosskador istället... men allt var helt...

Efter jag hade packat i allt i påsar till beställarna, så var det bara mitt kvar :) men det ända var att det var en t-ljus kartong för mycket :/ ... Jag kollade igenom beställningarna minst två gånger till och det saknades ingenting... de som hade beställt den lukten det var i voltivljus. jag var den enda som beställde den lukten i t-ljus.... på bipacksedeln stog det att en kartong var 0 kr (och det antar jag var min, för rabbaten) och så en som var 85 kr...... Fick tag i Helena och hon sa "Behåll den!!" Jag tackar och tar emot :) Det är nog ganska stressat för dem som jobbar på partylite just nu, eftersom man är garanterad att få ljusen innan jul (inom ett visst datum, och det var min vising).. tydligen var det nån som hade fått en kartongljushållare för mycket, då hade helena oxå sagt, behåll.......

Jag blev lite besviken på överaskningspaketet.. Pelarljuset var i citronmaräng, flerfärgad/mamorerat, och jag har redan det ljuset och det luktar sisådär.. cylinderglasljuset var i lukten päronchampange, och det är väl inte så jätte gott men det funkar... och voltivljusen var i glödande kol, och det är verklingen blää. gav bort de till kusin när hon hämtade sina ljus........ Det roliga var på ett paket som var värd mindre pengar så var det bättre ljus i, cylinderglasljuset var i Mojito, martins favvo och en av mina favvosar...... Jag hoppas verkligen att den kommer tillbaka, då blir jag glad :)

Nu ska jag gå och slå in paket som ska ner till stockholm, och även de grejer som jag beställde åt martin. innan martin kommer hem, han slutar halv fem........ sen måste jag börja planer vad som ska med ner till stockholm: täcke? kuddar? handdukar?... måste ringa syster om sånt....

Sen kanske det blir knäckbak, köpte grädde sirap och ischokladformar igår... lättare att ta bort papperet om man har ischokladformar, så sånna skaffade jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0