tandläkaren.

tog bort min tandställning igår... skönt... och det kostade bara 280 kr.. trodde jag aldrig. hade tagit ut 1500 kr. man visste ju inte...

när jag ringde dagen innan sa hon som svarade i telefonen "det är mer än 3 år sen du var här så du är inaktiv" konstigt, tycker jag. är fattig student har inte råd med tandläkaren.....

i alla fall så sa hon igår "du får fundera på om du ska komma på en undersökning"... är det nått att fundera på, nää.. inga pengar till sånt, de går till massa annat onyttigt............

det gick bra igår i alla fall. gilla inte ljudet bara... hon fick borra sönder delen som var kvar, så hon fick tag med "kroken".. den satt hårt... men lossnade till slut.. sen var det bara att borra bort limmet, eller vad hon gjorde... så nu är allt borta, känns lite konstigt ändå.. nu kom min glugg tillbaka, har litet överbett.. men men... ville inte göra nått åt det, minns att tandläkaren frågade typ när jag gick på högstadiet...

Snart ska jag hoppa in i duchen och göra mig klar för ikväll... kanske ska sjunga lite i lips oxå så man är förbered tills dess :) och så måste jag göra dippen som jag ska ha som sås till min kyckling, hacka paprika oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0