Tandställning.

ska komma med en uppdatering sen vad som skett i dagarna, både i stockholm och hemma.. fast hemma är det inte lika roligt som stockholm :)

Skulle bara säga nu att jag drömde att jag tappade resterande del av tandställningen nån natt, tror det var till annadag jul... och vad gjorde jag alldeles nyss.... jo tappade "pinnen" som går mellan tänderna...

Åt toffifee som jag fick i julklapp och kände på tänderna med tungan, det kändes konstigt.... tuggade vidare, det var nått hårt i toffifeen.. spottade ut kolan och sökte igenom den och försökte inte att svälja......

Hittade ett fynd, en "påltbit"... gick in på toan och sköljde av och kollade i spegeln.. "pinnen" hade lossnat, så nu är det bara en "fästningspunkt" kvar...

En rolig sak med detta är att det är precis en vecka sen jag tappade första delen (fästningspunkt)....

Ska ringa tandläkaren på måndag och boka tid för att ta bort den andra delen och all "lim"... om inte den sista delen lossnar tills dess. men limet måste bort i alla fall......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0