Timrå.

Va på Timrå idag.. och de vann äntligen på full tid :) stod 4-0 efter ca 10 min.. och det skulle inte bara gå och kunna förlora då, fast man kan aldrig vara säker när det gäller timrå............. men de vann 5-2 blev slutresultatet, kanske ska säga att det var mot rögle som de spelade mot.......

efter hockeyn så åkte vi på divan och åt mat, jag åt en pizza. muma..... sen så har jag bara varit hemma, skrivit rapport.... lite krongligt, måste ha källa på allt man skriver........

Imorgon blir det julbak med lisbeth.. ska bli skojigt, efter det blir det hem och fortsätta skriva... om jag inte blir klar ikväll som jag inte tror jag kommer.... fast skrev ganska bra mycket igår.... så vi får hoppas att jag gör klart ikväll... kanske sitter hemma och skriver när martin slutar inatt, han slutar fem... fast mina ögon lär ha trillat ner innan dess......

Just nu är det en dokumentär med britney spears.. ganska intresant om jag ska vara ärlig.... har flyttat datorn framför tvn och skriver härifrån....

kanske ska säga att vi får snart en ny dator, en stationär... hofling sa sist att han bara skulle bränna ut allt på den... hoppas han lämna x-box spelen så vi kan fixa oxå... det var typ 30 st spel han inte hade bränt men då var det även till wii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0