ljusparty.

Haft ljusparty.. Det blev fullt i vardagsrummet, martins mamma räknade till 14 st med Lea och hamid inräknade... hamid i fråga låg på vår säng och kolla på tv. vi fick slut på stolar så han fick ligga där och kolla på tv... Alla beställde super fort, så jag blev väldigt stressad där ett tag.. både martins mamma, farmor och helena pratade med mig samtidigt plus att jag skulle gå till köket och ta fram fika.... Det blev en bit kvar av ananaspajen och två bitar av kladdkakan... så nu får martin lite paj han oxå....

Vi glömde köpa glass när vi var på affären så jag fick be jannice att köpa... Hon kom hit och så gjorde jag mat, med hon som hjälpte... Jag hämtade nämlingen lea på dagis idag :) gick bra, men det var bara det att hennes vantar var borta så hon fick läna dagisets lånevantar... Så antagligen har nån tagit dem eller så har lea grävt ner dem.. Hon har tydligen börjat med att gräva ner saker ute, mössa och vantar.... Och med denna snö som kommer nu så kommer vantarna att återfinnas till våren.... och det ska sägas att dessa vantar var nya.... man får hoppas på att nån av barnen som var ute hitta de innan de försvinner ner i snön....

Gick bra att ha lea men jag tror att hon tyckte jag var tråkig.. men jag blev tvungen att baka, fast hon plaska på i diskhon och så lyssna vi först på julmusik sen lyssnade vi på smurfarna ggr 2... sen blev det några låtar när helena kom oxå för att få lea att lugna ner sig lite, hon fick dansa istället...

Nää, sova var det... God Natt..

Imorgon ska jag gå i skolan... jag gruvar mig som vanligt... kommer vara MASSA snö som man måste pölsa i :( så mina nya skor tänker jag inte ha.. få bli nå vinterskor, kanske de jag fick av mamma ;) och om de blir de skorna blir det leggings och min halv nya tunnika, om det inte blir väldigt kallt... fast då tar jag ett par mjukisbyxor över allt och så skyndar jag av de när jag kommer på skolan... Få se vilken jacka det blir, hmm.. det får bli morgondagens problem....

Nu ska jag gå och sova, ska bara ladda över musik till mp4:an fast jag lyssnar på radion men vill ha nått nytt ändå... sen så ska jag gå igenom vad jag ska säga, inte alls förbered... får gå som det går, det är inge betygsavgörande direkt... sen så denna vecka MÅSTE jag börja med min jämförelse, såg att den ska redovisas muntligt om två veckor... och det betyder att rapporten ska in nån gång nästa vecka... Kollade upp det nu och såg att den ska vara inne på måndag, vilket innebär att jag har bråttom med detta... så nu är hela helgen uppbokad på att skriva.... fast martin jobbar så det har inte så stor betydelse....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0