Birsta.

jaha.. då var det tisdag igen.. (eller nu är det onsdag).. idag har jag och martin följt med hofling ut till birsta, han skulle köpa presenter till jennie. både till hon fyllde år och julklapp...... vi skulle köpa ett tagentbord och en nätverkskabel... vad kom vi hem med ett tagentbord som kostar 549 kr.......... det lysser, så man ser när det är mörkt, så kan man välja att det ska lysa rött, blått eller lilla..... jag tycker vi ska rött nu när det snart är jul.....

sen så kom vi hem med två förpackningar toapapper, 14 st rullar... tänkte köpa en ljusslinga som vi ska ha på balkongen sen så ville jag köpa julkulor oxå men martin tycker vi ska köpa det efter jul.. men jag vill ha de innan jul... så jag tror jag köper nu så jag klarar mig sen så köper jag mer efter jul...... få se om vi gör det nått den här veckan, imorgon kanske ;)

sen så kom jag hem med Guitar Hero, oxå... till x-boxet.. fanns på ica maxi, billigt... har funderat länge men nu äntligen blev det av.... en sak som vi inte kom hem med var en nätverkskabel, som vi behöver... just jaa, vi kom hem med en julvört oxå :)  har nu ätit halva skinkan........

sen så åt vi hos jennie och hofling, tacos.... muma.............. sen så tränade jag med kusin anna och en kompis till henne, tiggde skjuts av anna hem :P ........ var ett roligt pass, lite annorlunda... vad ska jag säga, ett sexigt pass.. många sexiga övningar.. hur jag nu ska förklara detta... låter det vara osagt, lättast så... vet inte hur jag ska kunna förklara........

sen så under passet fick jag ont i halsen och har fortfarande ont. det börjar till och med bli tjock i halsen nu :( ... hade nästan feber efter jag duchade :( hoppas jag förblir så pass frisk så jag och tessan i alla fall, vet inte om det är nån fler, kan spela lips imorgon.... vi satt det premilärt, eller hur det stavas kan inte utala det heller utan att det låter konstigt och folk står och skratta... likadant med ignorera, vad min gymnasiklasskompis stod och skratta åt mig och jag försökte och försökte, det var nått till ord jag inte kunde. jag frågade henne och hon svara.....

men om jag är hemma imorgon så ringer jag vårdcentralen, har alltså varit sjuk mer eller mindre i fem veckor.. och knölen i halsen är fortfarande kvar :( men de kommer bara säga vila typ... har direkt inte haft nå feber heller... fick ont i huvudey nu oxå, blääää.........

måste hoppa i sängen nu för om jag nu ska på skolan imorgon...

God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0