arg.

Vaknade halv sex imorse och blev tvungen att gå på toa, dels för att jag var kissis och dels för att se om martin var hemma.. och han var hemma och spelade poker på nätet. när jag försökte somna om kom martin inspringandes och kollade på tv:n och den fungerade inte, liksom den i vardagsrummet.. vi konstaterade att det var en prop som gått och det var det..

Somnade om och vaknade senare men utan tv och akvariumena i hallen var oxå döda.. väkte martin efter jag gått mig själv på nerverna en stund och sa att vi måste köpa proppar annars följer jag med dig på jobbet, sa jag.. min "barnvakt" funkar inte utan ström.. vi stannade till på stan och köpte en varsin langos och köpte sedan proppar.. så nu är proppen bytt och tv:n funka =)

min kusin undra om jag ska åka med henne till brudsjön imorgon men jag sa att jag ska ev. på gatufesten på dagen och ev. lyssna utanför på kvällen.. det är ju sant men den största orsaken till att jag inte vill åka är att min farmor inte firade mig när fyllde år så varför ska jag åka och fira hennes gubbe??? även att de firar inte martin och vi har ändå varit tillsammans i snart fyra år med till och med ett halv år i liden och just på det halv året fyllde han år.. så då kan de inte klaga på att det var långt, fast det förstås då bode de i stan och då var det långt.. är det inte långt för mig oxå att åka dit?? eftersom de klagar på det oxå att det är långt till stan, så det var en anledning till att de inte kom.. men mina kära kusiner då, de bor liksom inne i stan men men..

jag frågade även min syster om kattburen, att jag vill ha tillbaka den.. vi ska ev. "lämna in" Ice på service, så vi slipper fartränder på mattan en stund.. (martin som kom det uttrycket.) och då ska tydligen de flytta gumman till tomas och då kommer jag aldrig få tillbaka kattburen, vill inte låna ut den till tomas för han har redan förstört den en gång och är fortfarande skyldig mig det............................................................... *arg*............................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0