karusellnacke.

åhh, har så ont i nacken och i huvudet på grund av nacken, uscha.. men det var kul att åka karusell :) så jag får väl ha ont för att åka en karusell igår.. imorgon fyller morfar 76 år, så vi ska dit och fira.. av oss, jag, martin och syster jenny m. familj ska han få en lördagsgodispåse. mormor ska bjuda på mat, först skulle det bland annat vara räkomellet och typ julmat, sen skulle det bli stek och sen så vet jag inte om det blir nån slags tårta oxå. det enda är att vi ska äta klockan ett, så det gäller att ställa klockan imorgon för vi måste på affären först och köpa lördagsgodispåsen.. fast det är samtidigt bra om det blir tidigt för på tisdag ska vi upp jätte tidigt, först ev. skjutsa martins mamma och hamid till tåget, de ska till paris på semester, och sen ska vi till junsele med mamma och lea och kolla på djuren :) sa jag vad det skulle kosta Ice att tömmas, 750 kr (om han var en lugn katt).. så jag ska nog ringa och boka en tid imorgon till i slutet på den här månaden så martin hinner få sin lön, det är han som betalar.. så hoppas jag får tillbaka min bur innan dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0