klor.

det blev birsta med älsklingen. Va på rusta och köpte en ny liten kylbag, katterna kissade i den förra :( och den lilla kylisen är så perfekt, så det blev att inhandla en ny. den kostar som tur är bara 15 kr, det blev en pastellrosa den här gången :)

efter birsta hämtade vi taxibilen och köpte glass till mig :) sen hem, så nu är jag hemma och älsklingen åkt och jobba... jag ska väl toppa klorna på ice, vissa av klorna hans har blivit vassa igen och imorgon ska han in till djurkliniken och då är det bra att han har ny klippta klor.. Jag och älsklingen bokade även en tvättstugetid imorgon, kl ett, men vi behöver nog en dubbeltid för ojj så mycket tvätt vi har.. han ska även klippa sig imorgon kl fyra. så vi har ganska mycket att göra imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0