ny toppat.

Idag när vi kom till tvättstugan så var alla tider efter oss tagna så vi fick bara tvätta på den tiden vi hade, vilket blev två maskiner som inte riktigt torkade.. Så jag lämnde tvätten hos mamma och ska gå dit imorgon när jag vaknar och tvätta klart, hoppas ingen tagit tiden innan bara.. annars kommer det bli ytterligare en tid att boka. det var rätt mycket tvätt...

martin klippde sig förrut och det blev så bra :) Hon som klippte han frågade hur mitt hår var om det var slitet. jag svara jaaa.. det är typ 2 år sen jag klippte mig sist. vi glömer bort att klippa mig när syster kommer hem.. men nu är det gjort :) ca 5 cm blev det :) Vi behövde bara betala för martin, mitt hår var typ två klipp så var det klart.  för det först idag så blev ice billigare sen så blev jag oxå klippt :) alltså en braig dag motför igår, himla farmor.. tänkte ett tag om vad som skulle hända om jag skulle åka dit ändå. då skulle hon säga nått i stil med, jaa jag trodde väl det.. typ att jag inte kunde hålla mig att komma dit efter hon ringt.. hon vill att jag ska ha dåligt samvete, men det har jag inte. så jag åkte inte dit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0