sodastream.

Har köpt nya smaker till min sodastream idag :) jag ville ha nån typ sprite och var osäker om det fanns på ica eller inte, så vi åkte på gottgruvan och där finns det en smak som jag vill ha som heter tutti frutti men de hade den inte idag så jag tog en fruktsoda. när vi kom till ica hade de flyttat smakerna och de hade lemon/lime så nu står det en sån på bänken oxå.

Hoppas de kommer in mer smaker på ica, jag tänkte eftersom de flyttade de och på det nya stället får det plats mera på, så hoppas hoppas... Fast egentligen är fruktsoda och lemon/lime typ samma men det är gott :) Tror jag ska gå och göra nån av de nu, muma :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Köpte pink grape för några dagar sedan, jättegod!

2008-07-11 @ 18:27:20
URL: http://carolineannamaria.blogg.se/
Postat av: TantMaria

Hmm...ja...är ju inte så mycket för läsk. För mycket socker för mig;)

2008-07-11 @ 18:28:54
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0