presentkort.

Jag började använda mina flip-flop-tofflor igår som det är "string" mellan tårna och vad fick jag.. joo, skavsår mellan tårna!!!! Så igår kväll kände jag att det var som att gå på en boll, och vad upptäckte jag att tån var uppsvullen =( ... Köpte skavsårsplåster och nån smärtstilande salva på apoteket idag.. så mamma har "plåstrat" mina tår och smörjt med salvan där jag inte ha nå plåster.. Hon köpte nya foppa-tofflor idag så jag fick hennes gamla, Tack säger jag =)

Påtal om mamma så fyllde hon år igår så vi var där och fikade, både smörgåstårta och kladdkaka.. fick med oss smörgåstårta hem som nu är slut, åt upp det sista till frukost.. det blev en väldigt god frukost =)

Pappa ringde och hälsade att hos farmor på fredag är det grillat kl.16 för att kalle fyller år.. men jag svarade att martin börjar jobba kl.17 och vi inte nog kommer.. men varför ska jag/vi dit om de inte ens kan pallra sig hit när jag fyller år, de ringde inte ens.. dagen efter för att de hade främande och de då såg på fotbollen när hon väl ringde. men man kan väl säga att jag ska ringa till mitt barnbarn som fyller år idag och gå ifrånoch ringa, vi pratar inte direkt länge... Så varför ska jag dit när kalle fyller år?? Jag tänker inte göra så lätt för dem, om de inte tänker komma till mig. jag vet redan vad presenten är så det är ingen nyhet..

Har även fått mitt presentkort idag från tävlingen, det var bara på 200 kr.. lite fjantigt eftersom det var andra pris, men men det var nånting i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0