Jul snack.

Stannade hemma från skolan idag.. få se om jag går imorgon, det beror på hur jag känner mig... har ställt klockan i alla fall...

Vi gjorde mat idag, nått nytt. köttfärsrör med banan, hette det.. och det är nått man kommer göra om i alla fall... man kan säga att det är en blandning av köttfärssås och flygande jacob... men muma blev det :) imorgon vet jag inte vad det bjuds på, måste kolla på recepten och se om nått tilltalar tills imorgon... Vi hittade nämlingen massa recept på datorn som martin har fixat för länge sen och jag kom på det för nån dag sen.. så de kollas flitigt igenom....

Måste bara säga att vi åker nog ner till stockholm över jul :) det blir nog så.. nu är det bara övertalning vilken dag vi ska åka.. han vill åka dagen innan jul men jag säger hur kul är det då, då hinner man knappt umgås, det är ju ända sen i somras sen sist vi träffades ju.... jag säger två dagar innan den 22:a, vi får se.. och så åker vi hem den 25:e... hmm, ska börja den övertalningen nu...

Då är det bara katterna som ska matas på nått sätt som ska fixas... Vem känner sig manad?.. det blir antingen 3 eller 2 nätter, förhoppningsvis 3.. och då är det bara två dagar som nån måste mata dem.. den dagen vi åker och den dagen vi kommer hem ger vi dem mat.. så två ynkliga dagar.. om jag får som jag vill, annars är det bara en dag...

Undra hur martins mamma och mormor kommer reagera på att vi åker bort.. martins mamma säger väl bara okej typ.. martins mormor säger nog så men innerst inne så vill hon inte.. hon är lite knepig ibland... men det går nog bra.. för vi SKA åka ner till jul :)

Imorgon jobbar martin till halv fem och jag går i skolan om jag är bra. en lektion som är mellan 8:15-10:00.. känns lite onödigt, måste gå både dit och hem och lär inte bli bättre av det... men om jag är bra så ska jag gå... måste även beställa boken, varför glömmer man det hela tiden??... skärpning nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0