Paketat klart.

Då var paketen klara.. det blev fyra stycken.. hoppas johan blir glad. tänk vad tiden går fort, han fyller 6 år den lilla mannen.. går på förskolan, eller som det heter nollan... av oss ska han få massa små saker.. i 1:a paket blev det ett aktivitetsblock med spindelmannen, ett block med massa labyrinter, fylla i med färg och para ihop osv... i 2:a paketet blev det ett bo med en liten dinosarie och två jätte ägg, dessa ägg ska man he vatten i och då blir det is och i den isen ska man hitta en dinosarie... i 3:e paketet blev det en turtels med en fiende, små dock men en säkerhet att han kommer att gilla... i 4:e paketet blev det massa små saker: en spindelmannen tandborste. tuggummi, sån där rosa som man hade själv när man var liten, en klubba eller vad det är, nån vätska i den, antingen ska man doppa ner nått i den eller så är det själva klubban, ingen aning. sen en sån där "nappflaska" med pulver i botten och själva sugdelen doppar man ner i pulvret, sån hade jag oxå när jag var liten. och så en liten påse med nått i, tror det är nå plast gubbar i den och nå klistermärken...

hoppas han blir glad.. han älska turtels och spindelmannen.. den dära turtelsgrejen är mest en säkerhet för den vet jag att han kommer att gilla.. tror även att det dära aktivitetsblocket kommer att gillas, kanske inte just imorgon men nån gång det är lungt så kommer han knåpa på den...

Har haft ont i halsen i veckan, förstod när jag tränade i tisdags att det kommer bli värre och det blev det... på onsdagen var det MYCKET värre.. gick till skolan eftersom det var obligatoriskt två pass och den andra var en ny kurs.... det smakade till och med blod i munnen den sista tiden på skolan :( bläää.. och jag satt enbart still så det kan inte vara av överansträngning, som man kan få om man springer eller nått..... när jag kom hem upptäckte jag en plupp i min hals och så var jag röd :( hade på gränsen till feber och med febertermometern tog jag på pluppen och då kom blodsmaken igen.. så troligtvis fick jag den dära pluppen när det smakade blod i munnen :( och den vill inte försvinna... det gör fortfarande ont när jag sväljer, men inte lika ont men det känns och så är det trögt att svälja, tjockt liksom... men min temperatur i kroppen har legat normalt, så de är bra i alla fall :)

Ska i alla fall träna med Lea imorgon, det blev ingen träning förra veckan eftersom jag var på Halloween fest på fredagen. men då följde hon med oss till birsta på fredagen och så på söndagen åkte vi och kolla på smurfarna och det tyckte hon var roligt :) Men jag tror att jag kan träna eftersom jag inte har nån feber och jag känner mig ganska pigg... och så gör det inte så mycket om jag skulle bli sämre eftersom jag inte har skola förräns på onsdag, det ända som är johan imorgon, men man blir inte sämre så fort....

Så väskan är packad klockan ställd nu är det bara att få sig i säng.. så få se om det lyckas. de senaste dagarna förrutom tisdag har inte gått nå bra, alltså jag har lagt mig väldigt sent... tänk inte på ett helt år har jag kunnat vänt på dygnet rätt, jag kommer upp på morgon det är det inge fel på... det är bara att sätta sig upp och se glad ut.. och när jag har klivit upp blir jag pigg fort.... Fast jag är född vid sju på kvällen och det sägs att om man är född på kvällen så är man en nattmänniska... så det stämmer bra på mig och martin...

Nää, nu måste jag hiva iväg mig till sängen. tänderna är till och med borstade... Jag kommer att få en hostig natt känner jag, hostar redan nu.. undra om halsont hör ihop med hosta???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0