kalas.

Johan blev väl skapligt glad för paketen, det roar han en stund i alla fall.... Skulle ha sett hur han sken upp när jag berättade att ett x-box spel han fått av lisas nya är det han brukar spela hemma hos oss.. nu hade han ett eget, och skulle sett hur lill pojken sken upp av lycka :)

På tal om annsiktsutryck... Lea... :) Tränade med henne i lördags och efter träningen blev det en stund hos jannice och lea... där bland annat jannice bjöd på lasagne.. lea skulle tvätta sig efter maten och jannice hjälpte till. hon gick nånstans och hämta nått eller lämna nått.. jag stod i dörröppningen och kollade på lea.. hade precis sagt till jannice "Hon gillar att spegla sig märker jag" alltså lea... och då börjar lea göra massa grimaser i spegeln, så sött.. sa till jannice att kolla och jannice "hon gillar att göra grimaser, det där är hennes favorit" att se chokat ut typ.. så himla söt var hon... lea alltså.. hon visste inte att jag stod och kolla på henne när hon gjorde sådär.. sött var det :)

Jag och martin var på bio igår :) såg saw V, och vi köpte biljetterna via internet och det var nog tur.. var super lång kö.. även för att komma ner till salongen vi skulle vara i pga kisoken... Den filmen var bra lär säkert komma en sexa av den oxå...

Snacka om jag har varit hes idag.. min röst har svajat mer än en flagga i stormvind.. rösten har svikit mig x antal gånger idag.. och martin har bara skrattat åt hur jag prata... tog en halstablett och det blev bättre efter halva tabletten redan men efter max 5 min efter tabletten tagit slut så var det samma sak igen, suck.... undra om rösten kommer existera imorgon, eller rättare sagt när jag vaknar....

Jag och martin har varit på väldigt många affärer och kollat på suggodisar.. har bara tre affärer kvar och de kommer vi att ta imorgon, tror jag... fast vi har slut på små flaskor, nån som har nån liten flaska eller en normal stor flaska???? Vi gör shot, kanske ska tilläggas... hacka godis her ner i en flaska och her i sprit.. och egentligen ska man lägga in den i en tvättmaskin på 40 grader och sen blir det klart... men eftersom det är ett tag till vi ska dricka så gör vi på detta vis istället.. låter flaskan bara stå och skackar dem lite nu och då.... lite roligt och se hur det kommer bli... gjort en flaska med vicks blue, ska bli spännande... kanske ska tilläggas att flaskerna vi har gjort, 5 stycken, är väldigt små flaskor, 5 ml....

Vi ska troligtvis på fest den 19 el. 20 dec.. och då ska martin shota.... plus så försöker jag få han att åka till stockholm till jul och just nu låter han som vi kommer att göra det.. "jag är inte så sugen men (tyst) jag vet inte vad jag vill" tonläget han säger det på nu är mycket mer positivare än förrut :) nu lät det till och med som vi kan väl åka för att du vill, eller vi åker för din skull.... ska fråga imorgon igen... och min plan var att han ska jobba den 25:e men han är inte så sugen på att först åka bil hem för att jobba och jag vägrar att åka hem på julaftonen... få se om jag lyckas med detta nu... för så fall om han ska vara ledig den helgen när vi ska på fest så är det lika bra att vara ledig tills vi kommer hem igen från stockholm.... ska fråga imorgon igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0