Äntligen.

Nu har jag pusslat in ljusen :) de har stått på köksbordet sen igår när jag fick de. Jag tänkte att det inte var nån idé att låta de vara kvar där eftersom snart åker de nog i golvet kanske av nån katt, kanske av en martin och det vill jag inte riskera. om mina dyrbara ljus, som inte kostade ett öre för mig :)

Resultatet av detta pusslande är en påse på golvet med akvariumgrejer som i sin tur ska nånstans. Det får martin fixa.. det kommer sluta med att de åker in i klädkammaren och så kommer allt åka ut på golvet så när jag ska in dit så kliver jag på allt... Jag hade tänkt mig att skaffa nån typ av korg som man kan ha det i, fast korgen måste ha lock annars kommer det katter i den och det är inte bra... Ska tjata på Martin om det... Just nu står påsen vid tv:n och där kommer den inte få stå länge.. tv:n är martins bästa vän som han sköter så fint och det som är runt.. det var alltså taktiskt av mig att ställa påsen där :) Visst är jag bra.!?.

Nää, nu ska jag sova.. kanske kolla på nått rederiet avsnitt, har säsong ett nu :) Mitt mål är att skaffa alla säsonger. Det var mitt favvoprogram när det gick på tv.. såg från starten till slutet.. började alltså se på rederiet när jag var typ sju år :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0