PENGAR.

PENGAR TILL MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

si så där 21000 kr kommer trilla ner på mitt konto inom en snar framtid :) Vad ska man shopa för dessa pengar då? Jag ska betala de två hyror som är kvar, alltså för november och december och det blir lite avrundat uppåt 9500 kr och då är det 11500 kr kvar att spendera :) fast ska inte spendera allt men ändå :) kanske inte betalar båda hyrorna heller måste samprata med Martin som är på fotboll och ser på giffarna som jag tror kommer att förlora

men åter till mig :) sen ska jag panta kort, det kanske heter framkalla på ren svenska :) har si sådär MÅNGA kort, ända sen min första kamra som jag hade på högstadiet... massa gamla minnen... sen så vill jag åka till finland och nu när jag har pengar kan jag övertala min martin till det och om vi åker dit så måste vi hälsa på min syster i stockholm oxå :) det blev mycket nu.......

nää, nu måste jag RINGA nån. vem kan bli den skyldige :D

kanske kommer tillbaka sen

hej svejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0