skönt.

idag har jag handlat tre filmer för 69 kr styck... national treasure 1, bee movie och shrek 3 (osäker på alla dessa satvningar, orkar inte kolla upp).... känns skönt att handla själv.. har även framkallat kort, eller snarare är på framkallning. det skulle ta en dag stod det.. och så handlade jag araksbollar, kexchoklad och en till liten godis :)

få se om korten är klar imorgon, ska nog ut till birsta imorgon oxå.. martin MÅSTE ha en ny telefon. nu ikväll vissade han mig att telefonen hängde sig totalt... och om han kommer på att han ska ha nått så ska det ske på en gång.. så har tydligen varit ända sen han var liten enligt hans mamma....

Måste plugga imorogn oxå.. måste nog lägga in en högre växel imorgon, la i en högre idag och måste nog lägga in en ännu högre imorgon om jag ska hinna allt tills på måndag då första tentan är....

Kanske ska se hockey hos tessan imorgon, om de nu ska se, annars ska jag tjata på martin om att vi ska gå på matchen... och tjata är jag bra på :) nått att vara stolt över :)

Fick även min jacka av mamma idag.. fin och den kommer jag använda när det bir kallare. än så länge tycker jag det räcker med en koffta, inte så kallt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0