Stress.

Idag har man stressat som en tok.. haft föreläsning, skulle egntligen ha en till men den blev inställd pga att vi hann allt på förmiddagen... Satt på skolan och skrev av matten, eller gjorde anteckningar, från andras anteckningar... Åkte hem med ett stopp på affären.. Kom hem och då kom Martin på, vi har inget ris.. jag försökte få han att åka igen men det gick inte.. Satte mig ner och skulle skriva hemtentan och insåg att jag glömde boken.. Ringde för att se om den var kvar på skolan vilket den var.. Åkte iväg igen och hoppades på att mitt passerkort skulle funka upp till rummen.. och det gjorde det :) Hämtade boken, for in på ica, igen.. handlade ris, fil, och mjölk.. Jag tänkte att jag skulle bli klar med hemtentan till fem och på nått viss hinna göra mat innan halv sex, Martin skulle börja halv sex... Hann inget av de som jag planerade.. Martins chef ringde och sa att han skulle börja sex, vilken tur tänkte jag.. men vi hade ätit till tio över sex och hemtentan blev inskickad vid halv sex typ... Diskade och sen gick jag in till tessan och såg på hockey...

På tal om tessans katt, Molly, hon kastrerade sig igår. var där en stund igår och hälsade på henne.. så söt, och så en tratt.. hon har inte riktigt lärt sig än det där med tratten.. hon slår in tratten överallt och när hon tvättar sig så tvättar hon tratten och likadant när hon kliar sig, då kliar hon tratten.. så sött..... En till rolig sak med molly är att hon älskar verkligen äpplen, kommer springandes när hon hör när nån käkar äpplen... rolig kisse...

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kastrerade sig katten alldeles själv? ;D

2008-10-10 @ 22:05:14
URL: http://sharontate.blogg.se/?tmp=10215536

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0