Trött.

Idag har jag varit trött, trött och åter trött.............. och så har jag tränat, duktiga jag :) sen efter träningen, hem och göra mat ännu mer duktiga jag :) drack mjölk till maten, duktiga jag :) sen har jag inte gjort nå mer mer än varit i skolan..

och på tal om skolan, vi förökar oss i mättekniken.. först var vi 2 svenskar, 4 tyskar, 2 svarta.. sen tillkom 1 svart och på labben tillkom 1 till.. och idag på lektionen, och det ska tilläggas att vi bara har en labb och en lektion kvar kom det massa kineser, fast det  var nog bara 2 som ska läsa kursen.... så nu är vi alltså: 2 svenskar, 4 tyskar, 4 svarta, 2 kineser..... ganska blandat kan man säga.. och läraren är inte alls bra på engelska. har haft han förrut och då var det på svenska och han var bra men nu.. vad ska jag säga, hmmm, inte bra. han försöker dra sina skämt på engelska som inte alls går nå bra.....

imorgon har jag labb i informationssökning. hur nu det ska gå till... det blir spännande.. nackdelen är den att man måste sitta i en datasal och jag gillar inte datasaler, har aldrig gjort och kommer aldrig att göra.... och man lär ska jobba enskilt, bläää.... måste nu memorera mitt inloggningslösen så jag kommer in på skolansdatorer.... sen blir det sängen :) God Natt i förtid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0