mår illa.

Det blev varken träning eller åka bort.. Det är kanske inte så bra att träna tre dagar i sträck så här i början.?. så det får bli träning imorgon, om jag inte mår illa som nu, bläääää... Och de vi skulle åka med skulle inte åka hem förräns vid åtta och det blev för sent för oss, så vi skippade allt. pappa fixade ändå paketet...

Oxå så slapp man träffa en viss person, orkar inte med nå tjat. fast hon kanske inte skulle säga nått ändå men vill inte riskera.. man är nog ganska svag nu ett tag framöver, typ till jul. vilket halv år att se framemot, eller hur det var... fast jag har tänkt den tanken ett bra tag nu så jag är ganska förberedd, men när det väl händer så lär jag nog inte va så förberedd som jag tror.. nu börjar jag virra in mig så det är bäst att sluta...

Imorgon är det skola igen. martin jobbar så jag får gå både dit och hem. fast jag börjar inte förrän 13:15 så det är inget att klaga över.. Visst jaa, måste kolla så att mp4:an funkar så man har nån musik tills dess..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0