Min önskan.

Min önskan är "Ge mig pengar" så vi kan köp lägenhet...... tror jag fått över martin till att köpa en lägenhet :) ............ om det inte blir genom hon vi känner så finns det två lägenheter ute nu, som jag vet av... ska prata med henne imorgon om hon kommer :) hoppas att hon inte fått iväg den redan, om inte så blir jag glad :)

Ska ha ljusparty imorgon. tror att det inte kommer vara många som kommer handla, om nu det kommer folk, det hoppas jag oxå på....  vill helst komma över 2000 kr så jag kan fundera om jag vill ha en snygg smidesgrej, som egentligen är till för Halloween men den går att använda jämnt, snygg var den på bild i alla fall..................

Min damning har inte gått nå bra idag.. jag började på akvariumet i hallen och där fanns det massa skolsaker som jag nu snart har sorterat klart... ska imorgon eller nån dag framöver skriva ut saker i gamla kurser som kan vara bra att ha kvar, orkar och hinner inte.. det måste vara städat och fint imorgon kl. 17:00 för att då ska jag baka till partyt..... fast jag bör hinna damma, dammsuga och skuragolven + baka innan de kommer...

Min syster fyller år idag så jag har hunnit varit där oxå.. fast av mig och martin fick hon toblerone, fem stycken olika i en förpackning... jag har sagt innan att om hon var snäll så kunde hon få ett cigg-paket men mamma avslöjade det och då kom jag på nått annat igår på ica, som även var billigare... varför hon bara får de av mig beror på att hon inte gett mig nått när jag fyllde år nu i tre år kan man säga. år 1(fyllde 20) fick jag bara en kalender, skulle få nått större när vi flyttade in och då fick vi blommor, hmmm... år 2 fick jag en blomma med repliken "du fyller inte jämnt *fniss*".. och iår fick jag ingenting, även att hon inte firade martin. hon skulle komma nån annan dag och har inte än dykt upp i det syftet.. hon kommer bara hit för att låna pengar och om jag har ljusparty, och då för att fika och träffa folk fast det tycker jag är bättre än att hon inte kommer på partyna.... Nog pratat om min syster.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0