ägghalvor.

åhh, vad sugen jag är på ägghalvor.. skulle kunna äta massor... men som tur är ska vi på middag hos martins mamma på fredag och hon skulle göra ägghalvor, prinskorv och sen skulle vi på entreco, potatisgratäng och säkrt nått mer.. och så lär det självklart bli en efterrätt oxå... jag längtar... fast vi ska dit halv tre på dan så man får nog hoppa frukosten om man ska orka äta nån ägghalva ;) fast det hänger lite på när man kliver upp på fredag... men nu är det torsdag först, med någon middag av nått slag... kokta ägg till fukost blir det i alla fall :) jag funderar även på att köpa en helgskinka som det så fint heter nu.. som ni kanske vet äter vi ganska många julskinkor, och nu är det verkligen bra pris på dem....

och jag som satt och hejjade på hv71 så vinner färjestad :( fast jag lyssnade mest på matchen, kollade på slutet för det blev så himlans spännande... men men... en positiv sak med att de vann är att nu är det slut på hockey för denna säsong, så skulle jag inte sagt om timrå spelade... det var inga desperata husfruar igår för att det var hockey... men nästa vecka, gissa vem som sitter uppbokad vid tv:n då??? först är det säsongsstart av ugly betty, sen är det två avsnitt av de desperata husfruarna... så jag hoppas verkligen inte att jag går på skolan på onsdagen efter, men med min otur så lär det vara tenta då eller nått... det ska kollas upp, men jag tror portalen är bugg för tillfället så det får göras imorgon vid tillfälle....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0