birsta.

tog med oss lea och jannice till birsta förrut... var på barnens hus, där fick lea en badboll, ett påskägg med en zoo-ask, spelkulor och nån liten plats vovve... sen åkte vi på ica maxi och handlade, där fick hon en påse med godis.. och innan henne i kön stod det någre äldre barn. de fick ett tomt påskägg och plastpåse med lite godis i, de skulle fylle äggen själva.. jag kan säga att lea fick mer godis i sin papperspåse än vad de fick i deras plastpåse.. plastpåsarna tillsammans gav leas godis ungefär... men hon som stod där kanske tyckte lea var så fin och söt, så hon fick mer godis :) några klubbor var det till exempel i... efter handligen på ica maxi så åkte vi på sibylla där martin bjöd oss alla på mat :) vi hade rabatter, så det blev inte så dyrt.. och så fick jannice köpa sin dricka, strips och dippar själv.. men hon kom billigt undan i alla fall... där på sibylla fick lea en liten docka med hennes barn-bag..

ikväll ska jag försöka plugga lite och så ska jag nog se grannfejden... är sugen att spela tv-spel men jag vet inte om jag orkar.. fast det är inte så ansträngande, så jag är nog inte så super sugen på att spela...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0