grönsaker.

jag hade på ett sätt önskat att det skulle blåsa som igår.. för då skulle det inte bli nå fiske.. men nu är det i princip vindstilla, eller det börjar snarare blåsa mer och mer.. men än så länge så blåser det inte mycket... och solen skiner.. så det kommer bli fiske :( jag kommer nog sitta i bilen och trycka, vet egentligen inte varför jag följer med.. men det kan nog hänga på att jag vill vara med martin och så vill jag inte att han ska åka själv... så man får packa ner nått att sitta på så kan man sola :) fast vi har inget att sitta på, det som är det STORA problemet.. men martin sover fortfarande :( så nu missar han tolvnappet, som han alltid pratar om... och efter uppstigning så ska vi på affären och handla oxå, han ska fiska med äcklig bläckfisk....

sen när vi är klar så ska vi avsluta med affären oxå.. det blir nog gryta idag :) köttet var lite frysskaddat och det är inge gott att äta så det skärs bort.. sen så tror jag att det behövs 1 ½ påse grönsaker, det var ganska mycket kött.. eller så köper man de vanliga grönsakerna och så en annan sorts.. vi får se.. mer grädde behövs i alla fall, och så ev redningspulver....

och så är jag sugen på grönsaker och dipp ikväll men det lär inte min herre vara :( få se om jag får det endå :)

nää, nu ska jag nog försöka väcka honom.. så dagen kan börja någon gång, med fiske :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0