kvävd.

åhh, hjälp vad det klias.... fick ÄNNU mera myggbett igår.. fulla benen med myggbett, och så har de bitit på ungefär samma ställen oxå.. så det är några stora områden som tok klias :( måste på apoteket idag och inhandla nått som dämpar kliningarna.. måste även fråga om jag får använda det?? det är väl det som är det största problemet.. skulle haft nå myggmedel oxå, för jag har ingen aning om man får använda djungelolja eller inte?? men sökte på det på internet och det finns några som har använt det.. tror det hänger på hur ofta och hur mycket man använder det...

mygg ska helt enkelt förintas!!!!!! fåglarna blir säkert ledsna då men jag blir glad :) för myggen älskar mig och ingen annan i min närhet.. bara jag som får dessa bett... tur man är älskad av nån i alla fall ;) om man ska se det positivt...

nu ska jag ta fram skurtrasan och sedan dammsugaren innan martin kommer hem... ska helst hunnit gjort cheescaken då oxå och hunnit duchat.... när martin kommer hem så ska vi på apoteket har jag bestämt, och sen ska vi till njurunda något.. hoppas verkligen inte att hans mormor ska med oss, inte för det är nå fel på henne.. men då måste jag sitta bak och det vägrar jag nu, så den förturen har hon inte nå mer... och så lägger ac:n av, hur ska vi då kunna få luft i bilen om hon ska med?? då blir jag kvävd oxå.. så må illa och kvävd blir min dag om hon ska åka med oss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0