maten.

maten var god :)

och jag har inte fått nått påskägg av martin än.. kommer nog inte få nått heller... han påstår att han inte har nån tid att fixa.. men han klev faktiskt upp halv ett idag, så om han bara ville så kunde han fixa innan vi åkte till hans mamma och åt... men men... man får klara sig utan det i år.. kanske inte varit tillräckligt snäll heller, man vet aldrig....

och nu så har de svarta människorna börjat tinat fram oxå :( det var fullt med folk mellan vårt hus och det andra studenthuset.. och där har det aldrig varit folk förrut... de börjar bli fler.. dax att dra härifrån nu känner jag... man möter nån varje dag och så var det inte när vi flyttade in här för 2 ½ år sen... fast det kan hänga på oxå att mittuniversitet har 85 % utbytesstudenter inom de tekniska ämnena.. så det är nog mycket sånt folk.. men de är ändå jobbiga och i vägen...

när vi åkte till martins mamma, så var det väldans många fiskmåsar här utanför.. och vet ni vad vi upptäckte?? från en balkong i porten brevid så slängde de ut mat till dem... man ska få vara med om mycket... så nu vill jag verkligen flytta.......

vad jag skrattar åt arwen och ice nu då.... de ligger och trängs på kattpellaren ;) så sött :) de lyckades med nått bra i morse i alla fall... varken jag eller martin vaknade... de lyckades med att flytta korgen deras från det stället den brukar ligga på till UNDER sängen på MIN sida, upp och ner... de hade de lyckats bra med... och så har jag en liten filt som jag hade när jag var liten brevid korgen som jag brukar ha på sängen när jag bäddar.. och den skulle så klart de siameserna ligga på.. vaknade en gång så låg isolde på den.. vaknade igen och då låg arwen på den, men då kom ice och sa det var hans plats så hon fick dra sin kos... vaknade ytterligare och då var isolde där och ville sova, men fick inte plats... och när jag slutligen vaknade så låg arwen och ice skavfötters på den lilla plätten... det ska sägas att filten är ihopviken och är inte alls så stor... kissarna är så rara :)

Kommentarer
Postat av: Cindy

Är du rasist?!

2009-04-12 @ 22:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0