planer.

ska man ducha nu innan martin kommer eller ska man vänta och se om vi ska dammsuga först?? känns som om man ska dammsuga så vill man ducha efter.. men jag har en känsla av att martin inte vill städa när han kommer hem, så då blir det dammsugning ikväll när vi kommer hem.. och då ska jag ducha nu.. men jag får vänta tills han komner hem, som bör bli snart...

det är bara dammsugningen och cheescaken kvar nu... cheescaken gör jag innan vi åker, men jag måste ha hjälp av martin för frysen är fullpackad som vanligt.. och jag kan inte förbereda heller, för om smeten ligger länge i springformarna så börjar de och läka... det har jag lärt mig sen jag gjorde kladdkaka sist...

martin påstår fortfarande att det inte är myggbett jag har... hur ska jag kunna bevisa det?? han såg myggen igår! och då blev han nog lite övertygad.. men han tycker nog att det är många jag har, och han har inte nån.. och så påstår han att de inte bits nu.............. men jag lovar de gör det!!!!!!!!!!!! kolla mina ben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.......................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0