träningen.

träningen gick bra.. det enda var när man skulle ligga på magen.. då kände jag att jag blev kissnödig.. så man fick skynda sig och sen vila en stund, och jag vilade så att jag stötte upp kroppsvikten med armarna... och så har jag alltid tyckt det varit jobbigt att cykla, det känns verkligen hur musklerna i magen rör sig.. så det försökte jag inte ens på... och så läste jag innan jag gick att man ska undvika hopp... och det tycker jag inte om för knäna, så hoppade gjorde jag inte... men kul var det :) vi ska försöka gå och träna nå mer, så vi kommer igång... och nu så förbränner jag ännu mer kalorier än normalt, så det passar alldeles utmärkt att träna...

och så en rolig sak.. jag tror jag börjar känna sparkar/rörelser :) är inte säker, men det måste komma från bäbismagen så det måste nästan vara det... jag går in i ny vecka imorgon, och det står att många kan börja känna då.. det är lite spännande..

och så nu ligger det en trea ute på blocket.. det enda är att det är ett renoverings objekt.. som varken jag eller martin kan ge oss in på.. sen kostar det massa att renovera.. och så en till nackdel är att den ligger på 28:an och en av de portarna ska man absolut inte bo i, massa liv osv.. de har tydligen fått många klagomål.... och 28:an i allmänhet är nära "gaza-remsan" så då får man massa liv därifrån på sommarna.... men en positivsak är att de ska 75 000 kr, men då kostar renoveringen säkert 50 000 kr eller mer... fast samtidigt kostar det inget att kolla på lägenheten, vidga sina vyer lite... men jag tror vi avvaktar, fast det är lite bråttom med att finna nånstans att bo....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0