UL.

jag trodde det skulle vara stillbilder eller nått liknade på UL men det var verkligen rörelse.. man såg hur den rörde sig, sparkade osv.. och så tog hon den dära grejen vid dens fötter och då sparkade den till.. så man fick se små tårna, fick även se fingrar osv.. snacka om coolt... och så sa hon att moderkakan låg på baksidan?? vad som menas med det har jag ingen aning om, ska fråga bm nästa gång.. ska även säga att jag börjat fått ont i ryggen..

mamma pratar om ischias. läste om det och det finns nått som heter falsk ischias och det låter mer som det i alla fall. för om jag förstod rätt så är det typ en punkt i höger rumpa. och riktig ishias kan stråla ner ända ner till höger fot... men jag läste ett forum på internet och då var det folk som påpekade att det lät som foglossning.. men då har mamma en gång i tiden sagt att om man har det så KÄNNS det, det går inte att ta fel på... och då läste jag i boken om foglossning och då ska det kännas värre om man står på ett ben.. och vad jag vet så gör det, det inte....

men det är ingen blivande fotomodell i magen i alla fall... det blev inga bra bilder. men jag köpte alla ändå, och med alla menar jag tre stycken.. de kostade bara tio kronor styck så det var lika bra att slå till på alla.... bäsen låg med benen i kors och händerna vid huvudet. hon sa att det var som den skulle ta och vända sig, så då skackade hon på magen men ingen reaktion från bäsen... och så frågade vi om kön, men det kunde hon inte se.. den låg bland annat med benen i kors... så vi har en envis bäbis redan i magen, ska bli spännande det hära... och nu är det egentligen ännu mera spännande när man inte vet vad det är för nått....

jag ska ta reda på hur mycket ett 3D-UL kostar, om det inte är så dyrt tror jag att jag ska göra ett sånt... dels för att få reda på vad det är för nått och dels kanske få bättre bilder... jag blev i alla fall tillbaka dragen 5 dagar, så nu är datumet 5 oktober.. och jag som var bombsäker på att det hade gått längre tid, men tji fick jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0