äntligen.

äntligen har vi Spotify på datorn... martin fick krångla till det. men nu funkar det, äntligen! så nu kan man spela lite ny musik :)

eftersom vi aldrig fick nå invites och sidan uppdaterades aldrig så gav vi typ upp hoppet... martin googlade och hittade ett annat sätt... tydligen i frankrike så behövs det inga invites, så vi fick bosätta oss i frankrike en liten stund ;) sen när inloggningen var skappad så fick man fort byta land till sverige och nu funkar det klockrent :D

kommer nog kunna all denna reklam utantill tillslut men det får man ta ;)

just nu sitter jag och väntar på att martin ska dammsuga klart :) själv sitter man här, vilken duktig herre man har ;) men han får skylla sig själv eftersom det var han som kom på det med dammsugningen.. och det behövs men jag tänkte snarare att plocka upp massa kartonger. som vi bestämt att vi ska göra idag.. men det får vi ta när han är klar..

jag insåg ganska fort att jag behöver hjälp med det.. martin får springa och jag peka ;) behändigaste med magen oxå, som börjar få sammandragningar typ ganska mycket under ett dygn.. vaknade till och med imorse av det, men somnade sedan om igen.. så ingen panik än. men vill gärna ha klar lägenhten tills den lill* tänker kolla ut. och om det ska hålla på som det gör nu så kommer den kika ut tidigare än beräknat.. men det tror inte martin, men det känns som den kommer göra det...

och snart kommer mamma, jannice och lea oxå.. ska bestämma vad/när/"hur" vi ska grilla sen.. det är fin väder så man måste passa på och martin börjar jobba vid nio så vi har gott om tid :) annars så hade vi bestämt att grilla i helgen men det känns som det är bättre idag med detta väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0