babbel.

det gick bra ikväll.. det sas typ samma saker som på föräldrautbildningen. men det är värt att det tas upp igen..

har ställt klockan tills imorgon. då är det kliva upp 8:15. göra och äta gröt.. sen kanske jag hinner läsa tidningen på internet och sedan är det dax för att gå till bussen typ 9:10..

sen vet jag inge mer som händer imorgon.. ska väl plocka lite grejer så vi kan skruva ihop bokhyllan.. det tänkte jag göra när jag kommer hem från bm.. plocka grejer.. skruva ihop bokhyllan får jag äran att väcka martin med. han har typ kommit hem och precis somnat när jag kliver upp imorgon.. vaddå springer förbi varandra?? ;)

lämnade in hans mobil på stjärna fyrkant idag.. det gick topppen. men eftersom de inte lagar den på plats utan skickar den nånstans så skulle vi räkna med max två veckor.. så två veckor får vi vänta på den.. tydligen så "lagade" martin den gamla mobilen han har nu. genom att sätta en papperstuss mot batteriet, så nu har den inte stängt av sig nå mer.. förstod att det glappade nånstans men inte tagit mig an uppdraget. hans mobil, hans problem - helt enkelt...

ska ta ett sista glas svartvinbärssaft nu. sedan ska jag göra mig klar för att sova.. måste nästan plocka mer svartvinbär för att göra mer saft.. det börjar verkligen sina på saft.. har bara två flaskor kvar, och den vi dricker från som är fylld till hälften i denna stund... så mer bär måste plockas.......

Kommentarer
Postat av: Ulrika

JÄTTE grattis till lillprinsen:) Kramar Ulrika

2009-08-20 @ 10:16:02
URL: http://ulrikajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0