finväder.

det blev tårtkalas idag hos hoffa toffa, muma.. sen så skjutsade martin mig på stan medan han skulle iväg med pojkarna och spela fotboll... på stan så mötte jag upp mamma, jannice och lea... vi gick runt och kollade på massa folk och på båtarna. sen åt vi på mcdonalds och satt i öltältet en stund innan det var dax att åka hem...

imorgon hoppas jag på att det är fin väder så vi kan åka och bada.. frågade martin om det och det lät som att det kunde vi göra.. mamma säger att det troligtvis bara är imorgon det är finväder sen så komemr fulvädret igen och det blir färdig badat för iår... så man måste väl passa på. en gång till vill man gärna bada..  har typ inte badat nått alls denna sommar..

och jag som aldrig brukar få finnar. är väldigt sällan i alla fall.. har fått två stycken på två dagar nu :( de är små och inte på synliga ställen i alla fall, som tur är... fast det är väl ganska vanligt att få det, antar jag. hormoner är man fullproppad med. tänk det är snart bara 7 veckor kvar. 7 veckor, vart tog tiden vägen?? och det lär vara mindre än just 7 oxå, vi tror ju på tidigare i detta hem....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0