igentagning.

imorgon får bli en dag som jag tar igen mig på.. kan knappt gå på mina fötter, de värker.. och så är de uppsvällda. mamma säger att de ser ut som falukorvar med prinskorvar som tår... vet inte hur jag ska tolka det :P de är i alla fall uppsvällda.. och idag har det varit varmt oxå så då är det så klart värre...

så jag känner att det behövs en dag i alla fall för att göra ingenting på. det blir stan på eftermiddagen/kvällen men det är det enda.. och så ska en paj göras till middag, och så ska det handlas lite mer saker till den eftersom vi glömde det idag...

jag vill egentligen till birsta men det får bli nån annan dag, till veckan kanske?.. och så måste vi göra klart i lägenheten. börjar känna mig lite "lätt" stressad över att vi har varit så seg. men som sagt jag får skylla mig själv, fast klagga kan man alltid göra :P ... bäbisen kan pluppa ut närsomhelst egentligen, det är många som tror jag får innan datumet som är satt. även jag själv tror det... ska bli spännande och se vad de säger hos bm nästa gång, som är på onsdag... hoppas blodtrycket har hållt sig på den normala-nivån bara, då är jag som nöjdast i alla fall....

kan inte klockan bli dax för martin att sluta snart... han slutar ett. tänkte vara vaken till dess men jag känner att det kommer inte att gå :( är trött.... min axel vill ha massage, den har ont.. det var bättre imorse än vad det var igår men nu mot kvällen har det blivit värre igen... så vi får se om jag har somnat när martin kommer hem eller inte..

nu ska jag gå på kattjakt.. glömde skriva det förrut, det var nått ljushuvud som hade öppnat köksfönstret på typ vidgavel. tura tt det var folk här så katterna var mest på balkongen... annars skulle säkert nån ha hoppat ner.. så jag fick springa runt på panik-katt-jakt, jag fann de alla. som tur var......

varför det blir kattjakt nu? det beror på att balkongdörren är öppen och jag vill helst inte stänga ute nån.. så då får man gå runt och räkna till fyra.. det är man bra på. vet inte hur många gånger per dag man kollar vart dem är, en vana....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0