radiotjänst.

min mobil ringde.. det var radiotjänsten. hon frågade om min nya adress och om jag hade tv... jag svarade att min sambo betalar den. hon frågade vad han hette. jag svarade.. och då sa hon, att hon "såg" han och tackade för hjälpen.....

det är andra gången de ringer.. sist de ringde höll vi på att flytta. och det var då koll på den gamla lägenheten.. trodde inte de skulle ringa igen men det gjorde de uppenbarligen...

det är så skönt att svara att martin betalr den. då slipper man deras tjat.... fast han vill inte betala den heller. så jag vet inte om vi ska gå "ur" den där strunten. våga vägra tv-licens... tycker att martin kom på en bra idé om det, de kan väl koda sina kanaler så slipper vi betala. jag menar vi kollar typ aldrig på de kanalerna och kan lätt vara utan dem..... men så verkar det inte funka. nu ska man typ betala om man har dator oxå, det har helt enkelt gått för lååångt.. om du äger en tv och har inga kanaler så ska du ändå betala.. det råkade vi ut för i liden.. fjantigare än fjantigast är det, tycker jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0