sorterat.

när man städar och sorterar gamla kartonger hittar man alltid nått spännande ;) nu hittade jag gamla skoldagböcker. tänk att första gången jag nämner martin är den 11 november 2003 i en av dem. lite roligt... det är ganska kul att läsa i dem, om hur man gjorde bort sig, vad man gjorde, och hur man "mådde"...

jag har hållt på tills nu. och nu är det slut för dagen... lill sovrummet går det att ta sig in i nu :D ska hiva in alla sopsäckar till sovrummet imorgon, för allt i dem är kläder som ska in i garderob och byrå... och då kommer man kunna gå in i lill rummet utan problem... ska se till så dataskärmen kommer upp på skrivbordet där inne oxå. och sen ska jag göra ett hörn med de saker som ska till pappa, de tre kartongerna som nu står och blockar vägen i köket... och så ska de kartonger som står totalt i vägen i vardagsrummet oxå flyttas lite på.. de får hamna framför fönstret igen, tillfälligt...

ska skriva nota på vad som ska handlas oxå imorgon.. det är det första vi måste göra imorgon när vi vaknar. har absolut ingen frukost heller. sen ska det bakas dumle-rutor. sen ska jag köpa nån kaksort...

sen när jag är HELT klar med lägenheten. ska vi skruva upp spjälsängen och fixa fram de andra bäbissakerna... och så ska jag baka så jag har frysen full med godsaker. har absolut ingenting.. lite kakor ska göras och nån/några muffinssorter.. lär få lite fika-besök när bäbisen kommer, så då är det lite bra att ha fikabröd hemma ;) och så ska det tilläggas att jag älskar att baka, speciellt då det blir bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0