inge svar.

idag blir det att gå till mormor.. inget att göra. eller saker att göra kan man alltid skaffa sig, typ packa upp resterande och diska glas..... vilket jag tänkte börja med innan besöket hos mormor...

i alla fall. var längesen jag var där.. ska gå dit när mamma går dit. så kommer man väl hem lagomt till att väcka martin.. han jobbar uttmattande skift denna vecka, 21-07... vilket innebär för mig (egotrippade jag) att jag får lite halv tråkigt innan han vaknar... men sova måste han. annars blir natten som kommer inte så bra, och inte så traffiksäker heller kan jag tänka mig...

sen när martin vaknat ska vi försöka än en gång att få tag i "xobox service".. inte testat nått än idag men massa igår och samma svar, att nummret kan inte nås från denna telefon.. om vi inte får tag i dem så kommer martin nog vilja åka in på siba igen och säga åt dem..  men vad har de med saken att göra?? tycker jag då.... martin menar att det är de som sålt xboxet och borde så fall ta in den.. men om man tänker så har vi ingen garanti kvar. vilket vi har om vi går igenom det dära nummret.. garantin går ut den 27-12-2009. det har martin kollat upp. det var typ det enda han kom fram till...

en sak till vi ska göra idag är att lämna in martins mobil på lagning.. touchen funkar inte som den ska. den funkar knappt om man säger så.. går typ bara att svara på telefonen.. och allt annat man ska göra får man ha en väldig tålamod med annars går det inte alls... så nu har martin en "reservtelefon" som vi förövrigt har i överflöd.. men det enda är att den mobilen stänger av sig själv och så buggar joysticken.. så vi får se hur länge han orkar ha den, innan en "ny" mobil ska letas fram ur förrådet..

ska kolla bussar oxå.. ska iväg på sjukhuset ikväll på nån träff. ska bland annat få se bilder från förlossningssalarna och så ska de prata om bedövningar under förlossningen och massa sånt.. ska bli spännande, fast man lär nog ha hört allt från föräldraträffarna. men det tåls att uppreppas...sen ska buss in till stan imorgon oxå kollas. ska till bm, och så får vi se vad hon säger denna gång.. är fortfarande inte min "riktiga" bm, gillar inte denna så super mycket. min "riktiga" är bättre. fast hon säger inte så mycket, man får fråga sig till sf-måttet och sånt.. vilket de andra jag haft säger rakt ut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0