xbox.

idag var vi och badade.. men det blev inte så länge.. jag var inte så super sugen och martin var inge sugen heller.. men iväg for vi, måste passa på medan det är fin väder... och just förtillfälle så regnar det ute och åskar. så jag tror vi gjorde rätt med att bada...

i alla fall. eftersom det var så varmt i luften, nästan 30 grader så blev det så klart kallt i vattnet.... tog ett dopp men brösten höll på att frysa ihjäl... frös länge om dem sen, men men.. den som vill bada får frysa ;) sen åkte vi till juniskär och tog en glass var. mycket gott...

påvägen hem stannade vi på divan och åt mat.. och där fick vi med oss hem massa damsugare och hallongrottor. och nån kaka som typ är som en toscakaka, men det är nötter och inte mandel... och martins mamma tror fortfarande att martin är allergisk mot nötter, vilket han ALDRIG har varit eller är... men men... så nu har vi ännu mer dammsugare i frysen :)

och när vi kom hem så skulle martin ta och spela lite nhl på xboxet. men då var inte hans sparningar med så han startade om xboxet.. och nu är det dött. har "the ring of death" på det med en felkod på 0020... vilket det står i en beskrivning på internet, att det inte är kartlagt och ev. överhettning... men det enda är att xboxet bara var igång 1 minut, så överhettning tycker man att det inte kan vara... så nu måste vi köpa ett nytt xbox oxå, om det inte går att laga... jag hoppas verkligen inte att det hänt nått med hårddisken. alla mina lips-låtar.. det är ganska många om man säger så, och eftersom det är många så är det många pengar oxå för att ladda ner dem igen.. och så worms-spelet ligger oxå på hårddisken. vill man inte heller ladda ner igen för massa pengar... alla sparningar som man gjort struntar jag i, men det är just lips-låtarna och worms:et...

så vi får se om det blir birsta imorgon då för att inhandla ett nytt xbox.. min kära herre kan inte levan utan det, speciellt inte utan sitt nhl. när han kommit in i en sån period.. han lär ringa runt till massa folk ikväll som kanske kan fixa felet, så vi hoppas på att det går att fixa först och främst.. känns så onödigt att köpa nytt när man redan har ett, som dock är trasigt.. tänk att det är andra gången typ detta händer.. sist så vart det nått annat fel.. men ändå... fick nu order om att leta fram kvittot på xboxet, men jag tror att "tiden" gått ut. så det blir att inhandla ett nytt....

och så måste jag skriva om nått äckligt.. min mage mår inge bra, bli inte orolig.. min mage, och det har inte med bäbisen att göra... min avföring (lite fint skrivet) är grön.. googlade om det igår. och tydligen går maten för fort igenom tarmsystemet och gallan hinner inte brytas ner och då blir det grönt eller gult... liet äckligt, tycker jag... blev lite bryd, men det är inge farligt i alla fall.. det är min mage som inte mår så bra bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0