Edwin.

jag måste säga att edwin måste ha varit stor när han föddes.. tänk om han skulle komit ut vid full tid, då hade han varit en riktig tungklump :P

såg på bäbisarna idag i tidningen och där var det en familj som vi låg inne på 45:an med. de fick deras pojk exakt som mig, i vecka 33 + nått.. fast de fick fem dagar innan :P och den pojken var 44,5 cm på längden (edwin var 45 cm) så det är typ samma. men vikten skiljer sig mycket deras pojk hade en vikt på 1710 gram (edwin låg på 2035 gram).. så rent ut sagt så måste edwin ha varit stor fast han var så liiten :P

fast det var nog bra ändå. denna familj blev utskriven samma dag som oss. så de fick alltså stanna längre på 45:an än vad vi fick. och så hade den pojken lite problem, eller snarare lite mer omogen än vad edwin var.. den pojken dippade rätt mycket och blev av med övervakningen låångt efter edwin.. hjärtat gick även upp i över 300 och fort ner till 50 och lite till. och det är inte bra. minns att de fick göra hjärtultraljud och som tur var visade det inge. det var bara omoget...

så edwin måste ha haft tur med den tuffa start han fick i sitt liv.



edwin 1 dag
Edwin, 1 dag



edwin 1 dag, med martins hand
Edwin, 1 dag - med Martins hand



Jag måste ladda in lite bilder fråns hans första tid och alla andra bilder jag har oxå :P jag har alla på min kamera. dessa är från mammas och elisabet kamera.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0