fest imorgon.

nu blir det joker på tvn. det blir att kolla lite lätt och sitta vid datorn samtidigt.. fast jag har en känsla av att jag inte kommer att orka titta så det kommer bli mitt wii-spel som jag fick i julklapp.. sedan sängen..

för imorgon ska jag gå till morfar och plocka vad jag vill ha :P sedan ska man göra sig i ordning för att åka till hofling, där vi och några till ska äta mat. troligtvis från bite line.. sedan ska vi dra till tessan på fest vid åtta.. hemgång har jag ingen aning om när det blir... jag räknade mina cidrar i kylskåpet och fick de till tio, vet inte om jag släppar med alla. kommer ändå inte dricka upp de. fast då får man beslutångest istället vilka som ska få följa med. så vi tar nog med alla :P

edwin ska till mamma. vi köpte en resesäng i veckan så han har nått att sova i... han sover inte så bekvämt i vagnen längre och då vaknar han tidigt på morgonen just på grund av detta.. så vi hoppas på att han sover längre. ska väl montera upp den åt mamma när vi kommer ner dit. få se hur den ser ut :P ska bli spännande.. såg den röda som stod uppställd men vi tog den ljusblåa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0