förkyld.

täppt i näsan och allmänt förkyld. huvva... jag hoppas att jag inte smittar edwin. än så länge verkar jag inte gjort det, peppar peppar.. hoppas man är bra tills på fredag, då ska jag på fest.. och att man är frisk till julafton. som kommer spenderas i liden/brudsjön.. det blir nog så att vi åker till pappa dagen innan jul och sover där tills julafton.. bara jag får han att spela bingolotto :P han har tydligen köpt en julklapp till edwin. fast han verkar inte ska slå in den eftersom edwin ändå inte kan öppna.. han får göra som han vill..

vi skulle låna hans bil igår men "behövde" inte. så martin fick ändå hämta han på tågstationen.. men imorgon så ska vi låna den istället.. martin får åka iväg med den. vi alla får inte plats i den nämligen... vi har köpt en ny soffa! och den ska hämtas imorgon, och pappas bil är den enda vi vet som har dragkrok.... få se om kuddarna i den gamla soffan luktar spya, om de inte gör det så ska soffan stå i edwins rum.. om det luktar spya ur den så ska den skrotas.. vi får se. just nu har jag ingen näsa att lukta med..

undra vad vi ska hitta på idag då.. känner att jag inte direkt vill göra nått eftersom man är lite hängig.. men jag är stressad över alla julklappar som inte är inhandlad ännu.. jaja, vi får se.. det kanske blev risk ikväll oxå. jag som höll på att vinna men om jag inte gjorde min omväg så skulle det kanske gått hem :P fast då skulle jag inte fått så många gubbar som jag behövde för att göra slaget.. hmm.. jaja, jag tror på revanch..

och snöa gör det ute. uscha, jag tänker bara på den kommande slasken som kommer att komma. så då är snöande inge kul.. men det är fint och mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0