kallt.

kallt på stan.. - 20 grader. brr....

jag köpte julklapp till edwin, närmare bestämt två stycken. och till martin fick det bli en julklapp, men man kan nog säga att det är två stycken i en ;) edwin fick även ett två-pack pyjamaser. fyra av hans pyjamaser (de från barnens hus) som är i storelek 50 är väldigt för kort nu. nu är det nog nästintill obekvämt kort på han.. så de ska tvättas och läggas undan.. sen så får man väl köpa mer pyjamaser efter jul. men han måste väl ha nån tills dess oxå.. speciellt natten till julaftonen då den spenderas i liden och där brukar det vara kallt. så då behöver han en stor pyjamas...

nu är edwin hos mamma. och min mat står i mikron. sedan ska jag göra mig klar för att åka på fest.. ska bli roligt. var länge sen jag drack. vi har haft fester men ingen alkohol till mig för då har edwin varit hemma.. jag som ville ha julcidrarna från sysmtemet men hittade de inte :( har en kylskåpet som är martins men den tar jag ;) men det ska finnas två stycken till. men men..

nää, man kanske ska börja fundera vad man ska ha på sig. bara det är en stoor tankeverksamhet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0