trött.

nu blir det sängen för hela slanten.. orkar inte vara öppe längre. få se om martin hinner hem innan jag somnat eller om jag sover när han kommer hem. det får vi se.. det blir nog en tidig dag imorgon. edwin lär vakna vid nio och sedan vanligtvis så brukar vi somna om i soffan. men det går inte imorgon.. för imorgon vid lunch ska vi till morfar och plocka ihop saker som jag vill ha.. det som inte kommer tas, slängs på blåbärstippen på lördag.. jannice ska oxå dit. porslinskatterna är "bokade" till mig :P

så då innan lunch ska jag ha hunnit ätit frukost och gjort mig klar för att gå bort dit.. och så ska jag väl ha packat åt edwin. så gott som allt, bortsett från blöjor och mat... sedan när jag kommer hem så blir det ducha och göra mig klar. sedan gå ner med edwin till mamma.. och ta med oss allt dit, även våra saker. för att sedan får vi se om hoffa toffa hämtar oss eller om vi tar en taxi till han, från mamma då.. jag har ingen lust att gå dit, kallt och "jävligt"...

så undra om det är nån som kommer vara trött imorgon kväll?? :P det är väl som vanligt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0