Alla Hjärtans Dag.

Labbandet i veckan gick bra.. Vi fick hoppa över en del av labben i torsdags eftersom det var för kallt i salen och ingen fick "rätt" värden.. troligen så hann enzymet i saliven förstöras innan det kom ner i provet på grund av att det var för kallt... så vi ska få värden från nån labbgrupp som gjorde denna labb i början av veckan.. till och med en grupp som fick bra värden enligt läraren, så det känns bra.. så vi hann med allt labbande på torsdag förmiddag, med lunchen lite förflyttad :) så i fredags så skrev vi klart DNA-rapporten... och ska börja med enzym-rapporten till veckan och jag hoppas att det inte blir förrän på onsdag.. för på måndag ska jag städa, och på tisdag ska jag baka och sen så är det ljusparty :) så det finns ingen tid till skriva, bara de lektioner som är inplanerade....

Vilken värk jag hade i axeln igår. jag hade så ont så jag grinade och då gjorde det ont i magen eftersom jag grinade.. så det blev en ond cirkel av det hela... jag haft problem med att ta djupa andetag nu i veckan och det kan bero på att jag sträckt mig på nått visst... och nu är axeln sträckt oxå, på samma sida... det är muskeln som sitter ihop med nacken.. fast än så länge idag har det bara gjort lite små ont, och sträckningen i magen är så gott som borta....

Och Alla Hjärtans Dag har man inte firat.. herrn i huset tycker det är fjantigt, men jag tycker att man kan väl vara extra snäll och kramas extra mycket... men så har det inte blivit... så vad har vi gjort idag, varit en snabbis i birsta på ica maxi och media markt.. sen åkte vi på divan och åt pizza, man måste lyxa till det på alla hjärtans dag i alla fall :) där fick vi äta grattis :) och så hade vi med oss munkar, som varken ulrika eller elisabet ville ha.. så jag åt en och martin och hamid delade på de andra fyra.. men elisabt hade bakat en god kaka som blev tvungen att testas, men muffisen struntade jag i eftersom jag var så mätt.... men nog pratat om mat.....

nu ska jag se om jag har nått roligt spel att spela, det var länge sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0