banan.

Nu kokar köttfärsröran på spisen, där den ska koka i tio minuter.. sen i med banan och vips så var det klart!! :)

kan man ha så ont i huvud som man kan ha.. jag tror nästan att jag har fått järnbrist eller nått annat olämpligt.. tur man ska iväg på torsdag då kanske man får lite svar.. ska även skriva upp mina frågor så jag kommer ihåg dem.. känns som man kommer bombardera med massa frågor men samtidigt vill jag veta...

ska äta glass med jordgubbar sen.. jordgubbar ska innehålla järn så vi får se om det blir bättre eller inte...

handlade två stephen king böcker på rean på ica maxi idag.. ska köpa två till hos lisbeth :) såg även att hon hade den röda barnkammarboken på rean, om den finns kvar på torsdag så kommer den komma till mina ägor :) köpte den som heter min barnkammarbok igår.. det fanns bara en kvar och så var det ett kampanjpris... så den satt jag och läste i igår, måste veta vad som ska fyllas i :) det fanns lite ramsor och låtar i den oxå :)

nää, nu tror jag att röran snart är klar.. ska gå och skiva banan nu :)

Kommentarer
Postat av: Sis

Hej! Hoppas det går bra på Bvc. Be de kolla blodtrycket under en tid,för du kan ju ha samma sak som mig och då får man något jävulskt ont i huvudet. (vilket man får av högt blodtryck)

Kramen!

2009-02-25 @ 12:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0