huvudvärken.

vi har lyckats med att bränna två spel till mig :) det gick inte först men nu.. :) fast jag har bara testat de än...

måste komma ihåg imorgon att åka på vårdcentralen i centrum för att få en grej man kan kissa i för att ta med sig, annars om man inte får en där får man gå på övervåningen och testa... det finns inte en möjlighet att man ska kunna hålla sig.. vissa dagar går det men inte andra, så jag ska hämta en...

min huvudvärk vägrar gå över har bara haft den sen i söndags.. somna med huvudvärk och vaknar med en, blää... igår var det lite bättre för att bli sämre idag.. jag hoppas att det går att göra nått åt det, annars får man vänja sig. och det blir inte kul, ännu mer irreterad kommer resultatet bli....

nää, nu ska jag spela lite innan martin kommer hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0