labbandet.

Labben idag har gått bra.. bara att jag är så klumpig.. man har vantar på sig och man tappar känseln och smidigheten med dessa vantar... jag skulle ta en pipettspets och så skulle jag öppna burken med alla spetts och vips så låg i princip alla spettsar på bordet, ooppss..... men jag fortsatte och labba och så fick min labbkompis plocka upp dem :) det var faktiskt min tur att pimpetta :) och så tappade jag x-antal rör som åkte upp när jag skulle ta upp ett annat... och rören är såå små så det är lätt hänt, antar jag....

idag fick vi tre timmars lunch och så slutade vi två timmar tidigare... skulle vilja haft denna labb på slutet av veckan istället med all ledighet... men nu kommer vi gå 8-17 varje dag restan av veckan.. det kan hända att vi får en lång lunch imorgon oxå eftersom vi byter labb efter lunch...

fick även klart labbrapporten på pipettlabben som skickades in.. och så startade min gruppmedlem med att skriva DNA-labbrapporten...

Jag somnade i soffan igår i ca 45 minuter och då var det bara att hoppa in i duchen och sen plocka lite tvätt men eftersom ryggen började göra ont gjorde jag inte klart... och idag när jag kom hem så somnade jag oxå, sov typ 50 minuter... så nu har jag kollat tv och funderar allvarligt på att gå och lägga mig, och kolla på tv där... tur man har två tv:ar :)

nää, nu ska jag borsta tänderna och gå och sova och hoppas att jag är pigg imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0