Skidskytte.

då var skinkan inhämtad. den var inte så fryst som tur var...

vilket slut i skidskytte vm idag då, på herrarnas sida.... det var ett par som åkte fel... och han som åkte först vann, björndalen.. men allt slutade med att de fick en minuts tillägg, så han kom trea... om han nu skulle tagit guld så skulle det bli hans tolfte, och han skulle bli historisk... i alla fall han åkte först och såg inte markeringen, då tycker man hur kan han missa den??? de hade tydligen åkt den vägen igår, så troligtvis var han inne i sitt och kollade bara på skidspåren och inte på markeringarna... och alla efter åkte efter han... det blev lite spännande, skulle de bli diskad eller få tillägg... och tur som det var var det bara tillägg... jag gillar björndalen, han är duktig.. det är kul att kolla på han..

martin vill åka till birsta nu och köpa den dära popcornmaskinen som han såg igår... men det enda är att vi har en och jag tycker den räcker, så mycket popcorn poopar vi inte.. jag tycker han ska köpa riskokare istället, det har vi användning för... men men, det blir nog inget köp alls. hoppas jag på...

nu ska jag se till att han ringer sin mamma, vill veta om hon är hemma från sjukhuset eller inte... en sak som jag hoppas på idag är att det blir kina :) men vi får väl se vilken övertalningsförmåga jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0